MirroЯ .

Mirror\\
3
my bad day...
12 November 2010 00:13 | 0 comments

hmm...
hari nie aku nak story pasal benda2 yg &^&%&^$!@ sgt3..
story nie bmula sejak aku bgun dari tdo lagi..
bukak2 je mata tgk jam dah pkol 11 lebih..
bermakna aku dah lambat ke kelas en.fadzli..(im sorry en.fadzli)...
then..lepas tu aku nak pergi tandas..mcm biasa r ..nak g mandi...walaupun still wangi..( wangi laa sgt)
bukak2 je pintu... selipar aku hilang buat kali yg kedua,.. mmg bodoh btol sape yg curi selipar aku tu..
bangang betull.. aku dah cakap ... dapan bilik aku tu ada kasut converse  ngan adidas... amek laa kasut tu..
yg bodoh sgt g ambik selipar aku nie knapa.. bodoh punya pekerjaan laa..sial laa kau...
arghh..... marah nye aku... 
huh..
lepas tu pulak.. aku pakai je laa selipar sape2 pon yg ada kt depan aku tu..
aku pun pergi laa toilet..nak mandi..
sampai2 je dalam toilet... xde air laa pulak... adoi... nyampah btol laa ..
air pun kedekut ke. marah btol rasa nye..
malang btol naseb..
tp..
huhu..
xsemua nye yg malang kot.. lepas je abes solat jumaat... si jinggo( bukan nama sebenar ) datang bilik aku...
dia bagi paper test bot104 ngan sampul...
nak tau dalam sampul tu ada apa???
haaa..
tunggu next posting..
heheee..
xdelaa..
aku bukak je sampul tu.. 
aku nampak ada kertas warne merah..
pastu ada gmbar muka org kt kertas tu..
huhuhu... rupa2 nya duit laa..
rm10 kot.. spe nak bagi kalau bukan en,fadzli..
jinggo cakap aku dpat markah ke 3 tinggi dlam 3rd test..
tu yg en.fadzli bg duit tu...
huuuu..
suka nya saya... 
haa.. dgn duit nie.. aku nak simpan.. nak buat tambang nak pergi haji nnti... 
hahaaa...
jap2..nape aku suka sgt nie..
aku kne rasa marah..baru btollll..
selipar aku mana woi!!!!..
double bengong btol laa..
akhir kata dari aku..
pulangkan balik selipar aku...

MOST WANTED


OLD | NEW