MirroЯ .

Mirror\\
3
synopsis for 2010
31 December 2010 11:49 | 0 comments

pejam celik and sedar taksedar berakhir sudah tahun 2010..
hmm... tahun 2010 nie actually bnyk gile memory...
trasa syg nak tinggalkn 2010..
1 January 2010- first day jadi budak 18 tahun dan bebas dari persekolahan .. huhuhu..
lepas tu plak...
in march~ result SPM keluar.. emm. result yg agak teruk tapi padan laa dengan aku yg malas belajar dan suka ponteng skolah nie..HAHA..3A bhaii.. korg ada ke?
lepas tu in march jugak.. dapat PLKN... 
fuhh..bab plkn nie..bnyk giler kenangan..ini laa yg paling bermakna dalam tahun 2010 nie..
mula2 dapat tu, mmg taknak giler pergi...
aku siap tipu doktor lagi wktu buat chekup..tp doktor tu ag pndai..dia suruh aku pergi jugak plkn...fuck..
then.. mula2 smpai kt plkn.. peeerrr..bapak bosan...tade mmber langsung..tp lepas sminggu or dua minggu cmtu laa..aku dah dapar ramai kawan baru...from kelantan,terengganu, johor, kuala lumpur also pahang..
dekat sini mcm2 pengalaman yg aku dapat..kalau nak citer smua pun,boleh buat novel kot..hahaa
tp yg pling best skali kat sini bila kompeni aku mng kawad and menang kompeni terbaik bhaii..HAHA
tgk laa kompeni sape..bravo tu.. coca cola 7up, came on bravo dont give up.. HAHA
bila nak balik plkn nie, menangis bhaiii... sial btul laa..sedih gila wa cakap lu...
nak tinggal kn kawan2 yg jauh2..hish..rindu gila laa dekat korang smua... cham,jaz, ayem, asri, azrin, shapiq, mirul, payek, remy,azizi,budak2 pahang, pastu spe ag ek...emmm...nan sengih...lagi, jemy,tiqah, shiling, chyi, aina,pastu ramai lagi r... arhh.. pening nak igt smua.. 
lepas je kuar dari plkn..ada laa cuti 2 minggu je..
lepas tu terus masuk UiTM...hahaa.. korg dapat ke? 
aku dapt kos wood industry.. jgn tnye knapa laa..aku pun tak brapa nak kos tu..tp nak wt cmne bhaiii..pergi je laa..waktu minggu orentasi..bapak siksa nya.. cm tahik je rasa...
tdo 2 jam je..tak guna btoi.. lepas abes orentasi masuk kelas plak..
mula2 rasa cm takbest jugak
tp bila da lama2.. pewh..enjoy beb..haha..
  stdy punya stdy..dah smpai final..exam plak bukan maen susah.. hahaa.. tak guna btol.. nyesal tak blaja btol2..lepas abes exam plak, merdeka laa bhaiii.. cuti sem dohh..
lepas tu, result kuar..aku dpat 2.74 je..adoi..tp yg pnting takde repeat bhaiii..ahaks.. padan muka budak kelas aku yg kene repeat...repeat laa korg..now dah new year... hmmm.. i will miss u 2010.. miss you so much.. 
smoga 2011 menjadi tahun yg better dari 2010.. amin :)

OLD | NEW